Σελίδες

Review & Giveaway: Vintageholic x Yves Rocher Δίκτυο Filia

Η Yves Rocher είναι μία εταιρεία καλλυντικών και ειδών περιποίησης που υπάρχει στην αγορά εδώ και αρκετά χρόνια - συγκεκριμένα απ'το 1959. Πρόσφατα, με αφορμή τη συνεργασία μου με το δίκτυο Filia, δοκίμασα δύο προϊόντα της εταιρείας και στο σημερινό post θα σου πω τη γνώμη μου γι'αυτά!
Το πρώτο προϊόν είναι μία 24ωρη κρέμα προσώπου, η Hydra Vegetal. Είναι μία απλή κρέμα ενυδάτωσης, που μπορείς να βάζεις το πρωί, το βράδυ, μετά τον καθαρισμό του προσώπου σου, ή όποτε πιστεύεις πως χρειάζεσαι μία δόση ενυδάτωσης.
Αν και υποτίθεται πως είναι κρέμα gel, εγώ δε θα τη χαρακτήριζα ακριβώς έτσι. Προσωπικά τη θεωρώ μία κλασσική κρέμα, πολύ καλής ενυδάτωσης, η οποία όμως δεν είναι βαριά οπότε μπορεί να φορεθεί και το πρωί και το βράδυ. Προορίζεται για κανονικά - μικτά δέρματα, και περιέχει μπλε αγαύη και σφένδαμο του Καναδά.
Μου αρέσει γιατί μου προσφέρει αίσθηση απαλότητας και ενυδάτωσης χωρίς τη λιπαρότητα που προκαλούν άλλες κρέμες και φυσικά γιατί είναι ιδανική για κάθε ώρα της μέρας. Επίσης, η συσκευασία της είναι γυάλινη και πολύ προσεγμένη, κάτι που πάντα με κερδίζει σε ένα προϊόν περιποίησης.
Το δεύτερο προϊόν που δοκίμασα, ήταν το διφασικό ντεμακιγιάζ ματιών Pur Bleuet με κύανθο βιολογικής καλλιέργειας.
Με πολύ καλής ποιότητας πλαστική και σκληρή συσκευασία των 125ml, απ'την αρχή κέρδισε το ενδιαφέρον μου. Ξεβάφει πανεύκολα χωρίς ν'αφήνει υπολείμματα μακιγιάζ, δεν τσούζει τα μάτια και μου γλιτώνει πολύ χρόνο απ'τη βραδινή ρουτίνα ντεμακιγιάζ. Αν και συνήθως ξεβγάζω το πρόσωπό μου με λίγο νερό μετά τη χρήση του, κάτι τέτοιο δεν είναι απαραίτητο σύμφωνα με τις οδηγίες του προϊόντος. Μία φορά που το δοκίμασα έτσι, όντως έχω να πω πως δεν προκαλεί ιδιαίτερη λιπαρότητα - αντιθέτως το πρωί το πρόσωπό μου ήταν πολύ απαλό χωρίς να γυαλίζει.

Και τώρα... ώρα για διαγωνισμό!
Το δίκτυο Filia σκέφτηκε κάτι τελείως πρωτοποριακό για τον κόσμο του blogging και χαίρομαι πολύ που επέλεξαν εμένα γι'αυτή τη συνεργασία:
Τι λες να μιλήσουμε στο τηλέφωνο και να κερδίσεις και ένα kit καθαρισμού και ενυδατικής θεραπείας (καθαριστικό προσώπου/τονωτική λοσιόν/κρέμα τζελ) 7 ημερών της σειράς Hydra Vegetal;
Αύριο λοιπόν, 4 Οκτωβρίου, ώρα 19:00 - 21:00 το απόγευμα, μπορείς να καλέσεις με αστική χρέωση στο τηλεφωνικό κέντρο του δικτύου Filia (700 700 3221) για να μπεις στην κλήρωση που θα πραγματοποιηθεί στις 21:00 το βράδυ και να μιλήσεις μαζί μου, για ό,τι θέλεις!

Ο διαγωνισμός θα αναμεταδοθεί στο site και τη σελίδα του Yves Roher Δίκτυο Filia, αλλά στη σελίδα μου στο facebook, ενώ απ'τις 19:30 και μετά θα μπορείς να δεις και προτάσεις για βραδινό μακιγιάζ από τη Μαριάννα Βελεγράκη, του δικτύου Filia! Αν θέλεις, μπορείς να δηλώσεις συμμετοχή και στο facebook event του διαγωνισμού.

Τέλος, αν αναφέρεις ότι παίρνεις μέρος στο διαγωνισμό εκ μέρους μου, έχεις έκπτωση από 20% έως και 50% για πάντα για τις παραγγελίες σου στο δίκτυο Filia, απ'όπου και μπορείς να προμηθεύεσαι τα προϊόντα της Yves Rocher.

Ραντεβού αύριο στις 19:00 λοιπόν!
Α, και μία επιπλέον έκπληξη...
xx

4 σχόλια:

  1. Ωωω πολυ ωραιο και το review και το βιντεακι, ευχομαι να βολεψει καποια στιγμη και να επιστρεψεις για τα καλα γιατι το εχεις παρα πολυ ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Κατερίνα μου! Να σου πω την αλήθεια... μάλλον λέω να το ξαναπροσπαθήσω. Το συγκεκριμένο βίντεο μου βγήκε πολύ εύκολα, κι αν είναι να μου παίρνει μόνο 10 λεπτά, δεν είναι κάτι. Θα δείξει!

      Διαγραφή
  2. Πολύ ωραία παρουσίαση! Είμαι καινούρια blogger και θα χαιρόμουν αν περνούσες από το blog μου: http://www.stroumfitasmurf.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή