Σελίδες

My lip balm / lip butter collection

Γεια σας κορίτσια!
Σ'αυτό το post θα σας μιλήσω για τα ενυδατικά χειλιών που έχω αυτή την περίοδο.
Lip balms / lip butters συνήθως βάζω το βράδυ πριν κοιμηθώ, ή το πρωί πριν βαφτώ.
Πάμε λοιπόν να δούμε το κάθε ένα ξεχωριστά!


1. Vaseline lip therapy: Είναι ένα άσπρο, άχρωμο lip balm με άρωμα που θυμίζει μήλο. Προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση ενώ είναι ιδανικό για πριν το μακιγιάζ.

2. Maybelline Baby Lips in Peach kiss: Η υφή του μοιάζει αρκετά με lip butter αλλά η ενυδάτωση που προσφέρει δεν είναι και τρομερή. Έχει ένα ροδακινί χρώμα με shimmers και μ'αρέσει πολύ, το καλοκαίρι πολύ πιθανόν να το επιλέξω αντί για κάποιο κραγιόν στο μακιγιάζ μου. Πήρα τη συγκεκριμένη απόχρωση από το allbeauty ύστερα από πρόταση της Μαρίνας!

3. H&M Body Treats Macadamia Nut lip treatment: Το συγκεκριμένο έχει την πιο ωραία χειμωνιάτικη συσκευασία! Είναι ένα άσπρο, άχρωμο, πλούσιο και πολύ ενυδατικό lip balm που λατρεύω. Δυστυχώς δεν έχει κάποιο άρωμα.

4. Kiehl's LIP BALM #1: Η υφή και σύσταση του συγκεκριμένου μοιάζει αρκετά με βαζελίνη. Έχει πολύ απαλή υφή, ενώ είναι σχεδόν glossy. Προσωπικά θα το φορούσα και πάνω από κάποιο κραγιόν, για παραπάνω λάμψη. Το άρωμα του συγκεκριμένου πολλοί μπορεί να το βρείτε δυσάρεστο (όπως επίσης και τη γεύση του), δεν μπορώ να θυμηθώ σαν τι μυρίζει, αλλά αυτή η μυρωδιά μου θυμίζει κάποιο καλλυντικό που είχα κάποτε, όταν ήμουν πολύ μικρότερη και δε με πειράζει καθόλου.


5. Vaseline lip therapy Original/Aloe Vera/Sun Protection: Τα συγκεκριμένα τα βάζω μαζί γιατί είναι ουσιαστικά το ίδιο πράγμα. Αυτό με αντηλιακή προστασία (κίτρινο) το προτιμώ για όταν βγαίνω έξω/πάω στην παραλία, ενώ τα άλλα δύο (πράσινο με Aloe Vera και μπλε - Original) τα έχω για απλή χρήση μέσα στο σπίτι. Τα προτιμώ για πρόληψη σκασίματος, όχι για επούλωση. Τα εφαρμόζω το βράδυ πριν πέσω για ύπνο, στα χείλη αλλά και στη γύρω περιοχή, για παραπάνω ενυδάτωση.

6. Korres Pomegranate Lip Butter: Τέλος, το πολυαγαπημένο μου lip butter με ρόδι απ'τον Κορρέ. Το συγκεκριμένο λόγω του κοραλλί χρώματός του το προτιμώ για καλοκαίρι, όπου το φοράω και σκέτο, σαν κραγιόν (έχει πολύ έντονο χρώμα). Προσφέρει πολύ καλή ενυδάτωση και έχει πολύ ωραία παχύρρευστη υφή.

Εσείς τι προϊόντα χρησιμοποιείτε για την ενυδάτωση των χειλιών σας;
Πολλά φιλιά και θα τα πούμε σύντομα σε νέο post!

34 σχόλια:

  1. απ όσα είπες θα θελα να δοκιμάσω το πρώτο και το τελυταίο!χαχα!!
    από της vaseline τα βαζάκια έχω αυτό με το βουτυρο κακάο!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αχ πρέπει να είναι τέλειο το βούτυρο κακάο! Εγώ θέλω το ροζ! Θα το πάρω σύντομα πάντως. Έχουν τέλειες συσκευασίες!

      Διαγραφή
  2. Προς το παρον εχω του ΚΟΡΡΕ το στικ σε ενα μπορντω χρωμα που το φοραω κυριως σαν "κραγιον" και κλεβω το liposan του bf για περισσοτερη ενυδατωση!!! Στην περιπτωση που καταφερουν και σκασουν τα χειλη μου θα πρεπει να αγορασω κατι διαφορετικο για επουλωση.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι του Κορρέ έχουν πολύ καλή απόδοση, άνετα τα φοράς και σαν κραγιόν!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραία όλα!Θέλω πολύ να
    δοκιμάσω κάποιο απο τα baby lips και το vaseline lip therapy!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Είναι πολύ ωραία και τα δύο, στα προτείνω σίγουρα Λουσάκι!

      Διαγραφή
  4. Επίσης πολύ καλό είναι της Neutrogena ένα που δοκιμάζω το immediate repair lip balm!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν το έχω δοκιμάσει νομίζω αλλά λογικά θα είναι καλό! Θα το έχω στα υπ'όψιν, σ'ευχαριστώ για την πρόταση!

      Διαγραφή
  5. Το lip care vitamin E- TBS και αυτό της Apivita με πρόπολη, είναι από τα αγαπημένα μου :) Θα ήθελα να δοκιμάσω ένα Κοrres κάποια στιγμή..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ευάκι μου αυτό από TBS δεν το έχω ανοίξει ακόμα! Έχω πολλά άλλα ανοιχτά όπως βλέπεις και παραπάνω χαχαχα! Πάντως σίγουρα θα είναι πολύ καλό κι αυτό!

      Διαγραφή
  6. Λατρεύω τα lip balms του Κορρέ!! Το kiehl's πόσο κοστίζει;;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Νομίζω κάτω από 10 ευρώ είναι! Ήταν δώρο, γι'αυτό δεν ξέρω σίγουρα δυστυχώς!

      Διαγραφή
  7. Εγώ χρησιμοποιώ της Apivita, με άρωμα ροζ τριαντάφυλλο! :) Αλλά θελω πολύ να δοκιμάσω και ένα από τη σειρά της vaseline! Και το άρωμα όπως το περιγράφεις πρέπει να ειναι πολύ ωραίο! :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχη η συλλογή σου,εγώ χρησιμοποιώ κυρίως Eos lip balms και μου αρέσουν πολύ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν τα έχω δοκιμάσει ακόμα, αλλά ξέρω ότι είναι καλά, άμα σου αρέσουν κιόλας τέλεια!

      Διαγραφή
  9. Του κορρέ θα ήθελα να το δοκιμάσω!πάντως εμένα δεν μου αρέσουν τα άχρωμα και άοσμα καθόλου!γούστα βέβαια είναι αυτά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι, εγώ τα προτιμώ έτσι, τα θέλω πιο πολύ για θεραπεία μωρέ. Άμα θέλω χρώμα βάζω κανονικό κραγιόν. Στις μυρωδιές δε λέω όχι πάντως, το Vaseline που μυρίζει μηλαράκι μ'αρέσει χαχαχα!

      Διαγραφή
  10. Πολύ μου αρέσει η συσκευασία των Vaseline! Το αγαπημένο δικό μου είναι της Apivita με πρόπολη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εμένα μ'αρέσει πάρα πολύ! Νομίζω το έχω κι αυτό (τα έχω μοιρασμένα τα καλλυντικά μου, όπως καταλαβαίνεις, άλλα στο κανονικό σπίτι, άλλα στο φοιτητικό!). Θα το κοιτάξω!

      Διαγραφή
  11. Θα θελα πολύ να δω το πρώτο, αγαπημένο φρούτο το μήλο άρα και το άρωμα του, και αυτό του Κορρέ! Το έχω δει να το φοράς και έχει φοβερό χρώμα! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. εκτός απ' το lip butter του Κορρέ δεν εχω δοκιμάσει κανένα άλλο!
    :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Του Κορρέ είναι πολύ ωραία! Θέλω να δοκιμάσω και τα tubes τώρα!

      Διαγραφή
  13. Πολυ ωραια αναρτηση Μαριαννα μου, λατρευω του κορρε τα lip butter...αυτο απο τα h&m φαινεται πολυ καλο και ισα ισα αφου δεν εχει και καποιο αρωμα τελεια :P

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αν είχε λίγο άρωμα Macadamia/Vanilla θα μ'άρεσε περισσότερο νομίζω, αλλά και χωρίς άρωμα μ'αρέσει για την υφή του! Είναι πολύ ωραίο!

      Διαγραφή
  14. Πολύ ωραίο ποστ!!! Αυτό το h&m δεν το ήξερα, θα το δοκιμάσω μιας και αγαπώ τα lip balm....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κοίταξέ το, είναι πολύ ωραίο κι έκανε γύρω στα 4 ευρώ αν θυμάμαι καλά!

      Διαγραφή
  15. αυτη την εποχή εχω δυο το καφε με την πρόπολη της apivita , απο την liposan το fruit sparkle που φοριεται και σαν lipgloss και ενυδατωνει και την κλασσικη βαζελινη .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η κλασσική βαζελίνη έχει την πιο ωραία συσκευασία νομίζω! Χαχαχα!

      Διαγραφή
  16. Δεν έχω δοκιμάσει κανένα από αυτά αλλά φαίνονται ενδιαφέροντα!! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Παρόλο που εχω άπειραααααααα lip balms...δεν εχω κανένα από τα παραπάνω!
    Θα πάρω σίγουρα ενα baby lips! ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή