Σελίδες

The Vintage Series: Vintage make-up companies

 Γεια σας κορίτσια!

Εδώ και αρκετό καιρό ήθελα να κάνω μία σειρά από posts σχετικά με τη vintage αισθητική.
 Ως beauty blogger, μία καλή αρχή είναι οι εταιρείες καλλυντικών.

Κατά καιρούς πολλές εταιρείες έχουν βγάλει κάποια collection εμπνευσμένη από άλλες δεκαετίες, ωστόσο εγώ θα επικεντρωθώ στις εταιρείες των οποίων η φιλοσοφία είναι εμπνευσμένη απ'το γούστο παλαιότερων εποχών.
Ας ξεκινήσουμε!


Όλα όσα έχει είναι απίστευτα, ωστόσο έχω ξεχωρίσει το τέλειο clutch bag - νεσεσέρ τους. Το καλύτερο; Τα βρίσκεις και στο feelunique!


Η γνωστή σε όλες μας Benefit έχει καταπληκτικά καλλυντικά σε υπέροχες συσκευασίες. Το αγαπημένο μου προϊόν τους είναι η HG μάσκαρά μου, They're Real! Reviews μου σχετικά με τη συγκεκριμένη μάσκαρα μπορείτε να δείτε εδώ και εδώ.


Η Too Faced, επίσης γνωστή σε όλες μας, στην Ελλάδα υπάρχει μόνο στα Sephora (όπως και η Benefit) και οι συσκευασίες της σε κερδίζουν αμέσως. Έχω δοκιμάσει και μ'αρέσουν πολύ τα lip & cheek stains τους!


The Balm Cosmetics
Τέλειες συσκευασίες αλλά και καλή ποιότητα προϊόντων. Θα ήθελα πολύ να δοκιμάσω κάποιο Instain, ρουζ με εξαιρετική διάρκεια και φοβερή συσκευασία.
Βασικά όχι. Όλα θέλω να τα δοκιμάσω.


Besame Cosmetics
Το ερωτικό όνομα της εταιρείας ταιριάζει τέλεια με τις συσκευασίες των προϊόντων, οι οποίες αποπνέουν θηλυκότητα και κλάση. Θυμίζουν καλλυντικά που θα είχε στο boudoir της κάποια ντίβα δεκαετίας του '40. Θέλω οπωσδήποτε ένα κραγιόν τους.


Paul & Joe Beaute
Ίσως η μόνη εταιρεία που δημιούργησε καλαίσθητο κι εκλεπτυσμένο μπουκαλάκι για να βάλει ακόμα και το ασετόν. Οι συσκευασίες τους δεν περιγράφονται, θα ήθελα να πάρω κάτι μόνο και μόνο για να το έχω ως διακοσμητικό στο boudoir μου.


Rose & Co Cosmetics
Κατάστημα καλλυντικών με διάφορες εταιρείες όπως The Balm και Paul & Joe Beaute. Κάνουν πολύ καλές εκπτώσεις.


Rockalily Cosmetics
Κομμωτήριο που όμως έχει τη δική του σειρά κραγιόν. Όλα σε Rockabilly ύφος.


Pin-Up Girl Clothing Cosmetics
Ένα site ρούχων που όμως πουλάει και καλλυντικά διάφορων εταιρειών, μεταξύ των οποίων και τα προαναφερθέντα Besame.


Soap & Glory
Τα λατρεμένα Soap & Glory φροντίζουν να δίνουν στις συσκευασίες τους ένα pin-up ύφος, με κυρίαρχο χρώμα το ροζ. Ό,τι έχω δοκιμάσει μ'έχει αφήσει πολύ παραπάνω από ευχαριστημένη.


Lipcote
Το lipcote είναι ένα πασίγνωστο lip sealer. Μόνο και μόνο λόγω συσκευασίας, θα το προτιμούσα. Έχοντας κλείσει 50 χρόνια στη βιομηχανία της ομορφιάς, η εταιρεία θα λανσάρει νέο lipcote με άρωμα βανίλιας. Δε θα αντισταθώ.


Lip balms σε κλασσικές συρταρωτές συσκευασίες με pin-up girls. Ευτυχώς που δε βγάζουν κι άλλα πράγματα γιατί θα τα ήθελα και αυτά.


Τέλος, δε θα μπορούσε να λείπει και η ελληνική Rubens Avgers. Με εμπειρία από το 1945, οι κρέμες τους είναι από τα πρώτα ελληνικά καλλυντικά. Οι συσκευασίες είναι μίνιμαλ αλλά παραμένουν ρετρό.

Εσείς ποιες εταιρείες ξεχωρίσατε;
Το επόμενο post της σειράς θα έχει θέμα κατά πάσα πιθανότητα τα ρούχα.
Αν θέλετε να δείτε κάτι συγκεκριμένο, πείτε μου στα σχόλια!
Φιλιά πολλά και θα τα πούμε σύντομα!

41 σχόλια:

  1. ειλικρινά τέλειο ποστ μπράβο :) λατρεύω το vintage στυλ. και όλα αυτά τα καλούδια είναι τελεία .



    xxxx
    Athina by http://beautyfairysbyathina.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ξέρω μόνο τις μισές αλλά ο έρωτας με τα soap & glory δεν τελειώνει ποτέ! Να δω ποτέ θα βάλουν επιτέλους international delivery!!!!

    Τέλειο ποστ και τέλεια ιδέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Καλά ναι! Μέχρι να βάλουν θα έχω πάει Λονδίνο και θα τα έχω πάρει όλα, το πιστεύω!

      Διαγραφή
  3. Υπέροχο post!Μπράβο σου!!
    Μπορώ να πω ότι είμαι και εγώ
    fan του vintage στυλ!!

    Beautyholics2013
    http://beautyholics2013.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πόσο πολύ μου άρεσε αυτό το post Μαριάννα μου! :) Υπέροχο!
    Λατρεύω το vintage packaging στα προϊόντα! Γι'αυτό αγαπώ και την benefit. Άμεσος στόχος μου η the balm! ;)

    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ Ιωάννα μου! Είναι και οι δύο τέλειες, αλλά η Benefit μ'αρέσει λίγο παραπάνω!

      Διαγραφή
  5. Κι εγώ μόνο τις μισές ήξερα! Πάντως όλες έχουν απίστευτες συσκευασίες κι έτσι ξεχωρίζουν στα μάτια μου! Τέλειο post και σίγουρα πρωτότυπο! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Τέλειο το ποστ σου....πόσα μαθαίνει κανείς...:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ωραίο post! Η Rose & Co cosmetics έχει απίθανη σειρά "apothecary formula" με τέλειο καθαριστικό, το Almond Cold Cream Cleanser ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα έχω δει! Θα το κοιτάξω και το συγκεκριμένο κάποια στιγμή!

      Διαγραφή
  8. uperoxessssss oles!!idi gnwrizw tis perissoteres!
    agapw benefit,soap&glory,the balm,paul&joe!
    Kapoies den tis ixera katholou!!!!!! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ποσο υπεροχο ποστ, λατρευω το vintage!!! Και εγω τις μισες ξερω, αχ τα θελω ολα τωρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Πω πω τελεια...μαρεσει πολυ το Vintage στυλ...τα soap and glory δεν τα βρισκουμε στην ελλαδα εε?? φοβερο ποστ...

    http://mybeautymap.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν υπάρχουν Ελλάδα δυστυχώς, εγώ ό,τι πήρα από e-bay ήταν! Σ'ευχαριστώ πολύ!

      Διαγραφή
  11. Θέλω να δοκιμάσω rose & co φαίνονται τόσο τέλεια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πρέπει να είναι κιόλας φαντάζομαι! Κι εγώ σκοπεύω να δοκιμάσω, ειδικά οι κρέμες της φωτογραφίας φαίνονται τέλειες!

      Διαγραφή
  12. Τι όμορφο post!Για μένα πιο ωραία συσκευασία έχουν τα Too Faced και The balm ενώ δεν μου αρέσουν καθόλου οι συσκευασίες από τις σκιές της Benefit!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Η αλήθεια είναι ότι εδώ και μήνες έχω βάλει στο μάτι τη Balm Jovi/Rock Star παλέτα από τα The Balm. Ελπίζω μια μέρα να γίνει δική μου!!!Επίσης μου αρέσουν πολύ οι συσκευασίες της Too Faced και των Silly Lips(τα οποία ακούω πρώτη φορά)!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Κι εγώ θέλω πολλά από The Balm, μακάρι να πωλούνταν σε Sephora ή κάτι τέτοιο.

      Διαγραφή
  14. Μαγευτικό post.!
    Τόσο vintage..
    Λατρεύω <3

    Alexandra by beautydiarybyalexandra.blogspot.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Tα τελευταία χρόνια γοράζω καλλυντικά κυρίως των τριών πρώτων εταιριών, και δεν τα αλλάζω με τίποτα!

    xoxo,
    Froso
    Style Nirvana

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Μαγικό ποστ πραγματικά! Πολύ καλή δουλειά έκανες!
    The Balm Cosmetics το ξεχωρίζω μου αρέσει πολύ η εμφάνιση του!!
    With love,
    Ria από Chicates
    (σε περιμένουμε στη facebook page μας ^_^

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Πόσο τέλειο ποστ! Πραγματικα!
    Τις αγαπω όλες τις εταιρίες, την befenit και την the balm όμως λιγο παραπάνω! :p
    Εχω παραγγείλει το πρώτο μου ρουζ απο the balm και το περιμένω πως και πως!

    Φιλιά

    http://beautyswings.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. πόσο όμορφα όλα!!Και τι τέλειες συσκευασίες!!Μακάρι να μην ήταν όμως τόσο ακριβά!Υπέροχο ποστ Μαριάννα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Τέλειο ποστ!
    Και αυτό το κόκκινο κραγιόν καταπληκτικό!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. υπέροχο post, μερικές εταιρίες δεν τις είχα καν πεύχει ποτέ, θα τις κοιτάξω σίγουρα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αλήθεια; Ε τώρα τις ξέρεις, αν πάρεις κάτι απ'αυτά περιμένω βίντεο ή review οπωσδήποτε! <3

      Διαγραφή
  21. Είναι τέλεια όλα. Eιδικά τα vintage καλλυντικά με τις συσκευασίες που θυμίζουν τις μαμάδες και τις γιαγιάδες. Αλλά το θέμα είναι ποιές μάρκες κυκλοφορούν στην Ελλάδα για να μπορεί να αγοράσει κάποιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αρκετά απ'όσα έχω αναφέρει κυκλοφορούν Ελλάδα! Σίγουρα τα Benefit, Too Faced, The Balm και Rubens Avgers, ενώ όλα τα υπόλοιπα θα τα βρεις στο internet (τόσο στα επίσημα sites τους όσο και στο e-bay). Φιλιά πολλά!

      Διαγραφή