Σελίδες

MAC paint pot in "Soft Ochre"

Και μετά από πολλή σκέψη αποφάσισα να αγοράσω κι ένα paint pot από MAC. Επέλεξα το πιο ουδέτερο χρώμα, το "Soft Ochre", που είναι ένα μπεζ που κιτρινίζει.

Η αλήθεια είναι ότι δεν ξετρελάθηκα. Τον τελευταίο καιρό φοράω σκιές σε ροζ-μπεζ τόνους και με το συγκεκριμένο paint pot για βάση το αποτέλεσμα κιτρινίζει αρκετά. Δεν είναι καθαρά βάση σκιών για διάρκεια και αντοχή, είναι paint pot, έχει δηλαδή δικό του χρώμα και χρησιμοποιείται ως βάση για ομοιομορφία. Αν δηλαδή θέλετε να χρησιμοποιήσετε πολύ ανοιχτή ροζ σκιά, μην περιμένετε να φανεί πιο έντονη. Πιο κίτρινη θα φανεί. Συνεπώς θα το χρησιμοποιώ είτε για τα πολύ έντονα μακιγιάζ που η σκιά ούτως ή άλλως υπερκαλύπτει τη βάση, ή για τις καφέ/μπεζ σκιές. Πιστεύω το "Painterly" που θέλω να αγοράσω, θα είναι πολύ καλύτερο για ανοιχτόχρωμα μακιγιάζ. Επίσης δεν δίνει στη σκιά απίστευτη ένταση όπως η βάση της Artdeco που σας είχα αναφέρει εδώ.

 Όσον αφορά στην υφή του, δεν είναι τόσο κρεμώδης και λιπαρή όσο η βάση της Artdeco, απλωνόταν πολύ εύκολα πάνω στο βλέφαρο. Άλλο ένα προτέρημα σε σχέση με τη βάση της Artdeco είναι ότι δεν είναι ανάγκη να περιμένεις να σταθεροποιηθεί για να βάλεις σκιά. Ωστόσο με την Artdeco δεν είχα πρόβλημα με τα χρώματα, παρόλο που ήταν και ιριδίζουσα και περίμενα να μου "χαλάσει" τις ματ σκιές.

Και τέλος, κάτι άλλο που είναι και θετικό και αρνητικό, είναι ότι η βάση της Artdeco δημιουργούσε ένα εφέ tattoo στις σκιές. Δηλαδή αν έβαζες σκιά σε κάποιο σημείο του ματιού που δεν είχε βάση από κάτω και δε θα φαινόταν τόσο καλό και έντονο το αποτέλεσμα (λογικό), κι επίσης αν ήθελες να σβήσεις κάτι με το χέρι για να το διορθώσεις δεν θα μπορούσες, γιατί η σκιά γίνεται ένα με τη βάση, η οποία δε φεύγει με το χέρι. Πάντως σαν βάσεις, έχουν ακριβώς την ίδια διάρκεια. Το paint pot ωστόσο μπορώ να το χρησιμοποιήσω και σαν concealer, και ομολογώ ότι καλύπτει καλά κοκκινίλες κλπ.

Η τιμή του είναι γύρω στα 18 ευρώ αλλά αν το πετύχετε με έκπτωση όπως εγώ βγαίνει σε πολύ καλύτερη τιμή. Εσείς τι βάση σκιών χρησιμοποιείτε;

22 σχόλια:

  1. Δε χρησιμοποιώ βάση σκιών,κι είμαι σε αναζήτηση,επειδή διαβάζω τόοοσα πολλά posts για διαφορετικά προϊόντα που δεν έχω καταλήξει!Μου κάνουν εντύπωση αυτά που αναφέρεις γιατί συνήθως το εκθειάζουν το συγκεκριμένο,αλλά όντως με την κιτρινίλα θα υπάρχει θέμα..Ωραίο review,μου άρεσε που έκανες σύγκριση! :D

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Δεν είναι κακό προϊόν, αλλά δεν είναι καθαρά βάση σκιών, είναι χρωματιστή βάση και κιτρινίζει. Αν δεν κιτρίνιζε θα ήταν τέλεια, αυτό είναι το θέμα μου μόνο. Δεν είναι κάτι τραγικό, αλλά στις πολύ ανοιχτόχρωμες σκιές έχω θέμα. Κι εγώ το πήρα πιο πολύ από περιέργεια γιατί το έβλεπα παντού.

      Διαγραφή
  2. Ωραία η νέα εμφάνιση...!!! Εγω δεν χρησιμοποιω και πολύ σκιες, αλλα αν αποφασισω ποτε να παρω καποιο τετοιο προιον, θα ξερω να το αποφυγω..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ! Ούτε εγώ χρησιμοποιούσα αλλά τώρα που χρησιμοποιώ μου χρειάζεται η βάση. Και μόνο eyeliner να βάλω, τη βάση τη χρησιμοποιώ, σταθεροποιεί τα πάντα. Εμένα δε μ'αρέσει και τόσο επειδή δεν κάνει για ανοιχτές σκιές, σαν προϊόν είναι πολύ καλό!

      Διαγραφή
  3. Τί όμορφες αλλαγές βλέπω?! Αέρας ανανέωσης.. με γεια σου ;-)
    Αν δε βάλω βάση οι σκιές μου θα τρέχουν στα πατώματα, τις paint pot τις λατρεύω, είναι οι μόνες που εμπιστεύομαι 100% προς το παρόν τουλάχιστον!
    Πολύ ωραίο review!

    Φιλιά πολλά
    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σ'ευχαριστώ πολύ κουκλίτσα! Να δοκιμάσεις της Artdeco, θα σου αρέσει πολύ και έχει μόνο 6 ευρώ! Φιλιά και σε σένα!

      Διαγραφή
  4. δεν εχω αγοράσει κανένα paint pot...αλλα αν αγοράσω θα είναι σίγουρα ενα απο τα παρακάτω.
    painterly
    bare study
    rubenesque

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα δύο πρώτα μ'αρέσουν κι εμένα πολύ!

      Διαγραφή
    2. χμ, το painterly εχω, αλλά δε νομίζω να το ξαναγοράσω. δεν είναι κακό, ωστόσο τα βλέφαρά μου βγάζουν λιπαρότητα μετά από 5 ώρες περίπου. και μιλάμε για χειμώνα έτσι; καλοκαιρι νομιζω θα ειναι χειροτερα...

      Διαγραφή
    3. Αλήθεια; Εγώ μ'αυτό δεν έχω πρόβλημα. Ίσως το δοκιμάσω πριν το πάρω να δω πώς θα κάτσει και σε μένα. Σ'ευχαριστώ για το σχόλιο!

      Διαγραφή
    4. aaaaaa...den ennoousa san vassi skias!!den m'aresoun ta paint pots gi auti tin xrisi...m'aresoun san skies gia ka8e mera!
      san vasi xrisimopoiw tin too faced insurance!

      Διαγραφή
    5. Ναι για σκιές είναι τέλεια! Αλλά και σαν βάση το συγκεκριμένο λειτουργεί πολύ καλά όσον αφορά στη διάρκεια και το creasing.

      Διαγραφή
  5. Ωραίο post αν και εγω δεν χρησιμοποιώ σκιές... Μόνο λίγη λευκή σκιά μπορεί να βάλω γιατί νομίζω πως αν δεν ξέρει κάποιοσ πως να την βάλει, δεν βγαινει καλό αποτέλεσμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Άρχισε να πειραματίζεσαι μόνη σου και θα δεις ότι δεν είναι κάτι τελικά! Κι εγώ στην αρχή δυσκολευόμουν με τις σκιές!

      Διαγραφή
  6. πολύ ωραίο post! εγώ έχω το painterly και νομίζω μου είναι μια χαρά!!! το έχω ευχαριστηθεί πάρα πολύ! πολύ καλά και οικονομικά είναι και αυτά απο την essence αλλά σε ελάχιστες αποχρώσεις κ με glitter μεσα... . Ριξε και σε αυτα μια ματια = )

    καλη συνεχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τα Stay all day εννοείς; Ναι το ξέρω ότι είναι καλά αλλά δεν τα θέλω, πήρα paint pot για να το χρησιμοποιώ σαν βάση, όχι σαν σκιά. Σ'ευχαριστώ πολύ όμως!

      Διαγραφή
  7. Τα paintpots χρησιμοποιούνται πιο πολύ μαζί με αντίστοιχα χρώματα σκιών νομίζω. Η βάση της art deco είναι καθαρά βάση σκιών. Κι εμένα δε μ'αρέσουν τα προιόντα που κιτρινίζουν, θέλω να είναι τελείως nude!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι το ξέρω αλλά οι περισσότερες το Soft Ochre το χρησιμοποιούν ως βάση για όλες τις σκιές. Το λέω και στο post αυτό γιατί το ότι είναι ουδέτερο χρώμα δε σημαίνει ότι κάνει για όλες τις σκιές.

      Διαγραφή
  8. Thank you for following my blog, I followed you back -I love the fact that you're Greek too! (: xx

    courtneyfarrow.blogspot.co.uk

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Εγώ έχω το painterly και με έχει βολέψει πολύ. Μου αρέσει για να κρύβει τις δυσχρωμίες (βλ. μικρές φλεβίτσες) όταν θέλω απλό μακιγιάζ με eyeliner. Και επειδή έχω περισσότερο ροζ τόνους στο δέρμα μου έχει ταιριάξει καλά το χρώμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ναι θέλω να το δοκιμάσω και το painterly! Πρέπει να είναι ωραίο! Κι εγώ το συγκεκριμένο για απλό μακιγιάζ με eyeliner το χρησιμοποιώ!

      Διαγραφή