Σελίδες

The Body Shop vanilla perfume oil review

Όσες δεν έχετε πάρει ακόμα το συγκεκριμένο ή κάποιο άλλο άρωμα της σειράς, απλά τρέξτε να το αγοράσετε.


 Είναι απ'τα καλύτερα αρώματα που έχω πάρει ποτέ. Είναι σε μορφή λαδιού-χωρίς ωστόσο να αφήνει λιπαρότητα, και δεν περιέχει αλκοόλη. Το συγκεκριμένο μυρίζει βανίλια Μαδαγασκάρης-ακριβώς όπως το παγωτό, στο πιο γλυκό του. Η μυρωδιά του μοιάζει σχεδόν τελείως με το Just Cavalli Her, του γνωστού οίκου, που φοράω εδώ και 8 περίπου χρόνια.

Το συγκεκριμένο αρωματάκι μπορεί να σας φαίνεται μικρό, όμως ελάχιστες σταγόνες του αρκούν για 2 μέρες. Μένει στο δέρμα μου-κάτι που ελάχιστα αρώματα κάνουν, και κυρίως μένει αναλλοίωτο. Η τιμή του είναι στα 10 ευρώ. Τα υπέρ του σε σχέση με το άρωμα του Cavalli είναι η διάρκεια στο δέρμα (αλλά αυτό συνέβη σε μένα, σ'εσάς μπορεί να έχουν και τα δύο καλή διάρκεια), η ποσότητα (αν και είναι μικρότερο το άρωμα βανίλια θα σας κρατήσει πολύ περισσότερο καιρό) και φυσικά η τιμή (10 ευρώ το άρωμα από The Body Shop, 35 ευρώ το Cavalli). Ωστόσο είναι δύο μοναδικές μυρωδιές και δεν μπορώ να ξεχωρίσω κάποια.

Τέλος, να τονίσω το πόσο εξυπηρετική ήταν η πωλήτρια του Body Shop που επισκέφθηκα, στο Metro Mall, η οποία όχι μόνο με βοήθησε, αλλά μου έδωσε και ένα δειγματάκι της BB cream του Body Shop μέσα σε βαζάκι-αν και μετά από μερικά reviews είδα ότι μάλλον είναι πολύ πολύ σκούρα για μένα. Θα τη δοκιμάσω ωστόσο για να είμαι σίγουρη. Το άλλο δείγμα που βλέπετε είναι μία κρέμα ημέρας, που δεν την έχω δοκιμάσει ακόμα επίσης.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου